پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2727
-
الف
+

سالن‌های نمایش فیلم «محمدرسول‌الله(ص)» در ترکیه افزایش پیدا می‌کند

تعداد سینماهای فیلم «محمدرسول الله(ص)» ظرف دو هفته در ترکیه افزایش خواهد یافت و به 900 سالن می‌رسد.

تعداد سینماهای فیلم «محمدرسول الله(ص)» ظرف دو هفته در ترکیه افزایش خواهد یافت و به 900 سالن می‌رسد.

به گزارش آی‌فیلم، فیلم «محمد رسول الله (ص)» ساخته مجید مجیدی از روز جمعه هفتم آبان در سینمای ترکیه به نمایش درآمده است.

بنابراین گزارش، طبق توافقی که با کمپانی پخش کننده فیلم صورت گرفته تعداد سینماهای فیلم ظرف دو هفته افزایش خواهد یافت و 900 سالن می‌رسد اما با توجه به اقبال بسیار خوب مخاطبین از فیلم این مدت زمان تقلیل خواهد یافت و ظرف چند روز آینده تعداد سینماها افزایش می یابد.

بسیاری از مخاطبین اهل سنت با توجه به جوسازی‌هایی که علیه فیلم توسط گروه‌های وهابی و تکفیری صورت گرفته بود احساس می‌کردند چهره حضرت در فیلم به نمایش درآمده اما وقتی فیلم را دیدند بسیار خرسند بودند از اینکه چهره نشان داده نشده است.

بهترین نوع تبلیغ در سینما به اصطلاح دهان به دهان است که در مورد فیلم «محمد رسول الله(ص)» همین اتفاق را شاهد هستیم. هم اینک تعداد سالن ها 378 است که ظرف روزهای آینده افزایش خواهد یافت.

گفتنی‌است، با اتمام دوبله عربی فیلم از 20 آبان ماه با حضور رئیس جمهوری داغستان روسیه و مجید مجیدی و تعدادی از بازیگران فیلم در این کشور رونمایی و اکران می‌شود و اولین اکران فیلم در کشور عراق 27 آبان ماه درشهر بغداد در سالن هزار نفری «الوطن» خواهد بود.

محمد رسول الله (ص)» فیلمی است در گونه تاریخی به کارگردانی مجید مجیدی که داستان زندگی کودکی حضرت محمد (ص) را روایت می‌کند. این فیلم در سی‌و‌سومین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۳ برای اولین بار اکران شد.

ه خ / ح ی

نظر شما
ارسال نظر